דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעת אירוסין 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1540 פעמים ]

מלבד יום חתונכם הרי שהצעת נישואין היא אחד הרגעים המרגשים ביותר שתחוו כבני זוג. לכן משתדלים כל כך גברים ברחבי העולם להפתיע את אהובת ליבם ולייצר עבורה את היום או את הערב המושלם ביותר, שימלא את ליבה באהבה ובגאווה. קשה למצוא אישה אשר אינה מייחלת להצעת נישואין מקורית ורומנטית אשר תגרום ללבה להתפוצץ מרוב אושר ולהציג בהתלהבות לחברותיה את הטבעת אשר מנצנצת על אצבעה.  
טבעת אירוסין מעוצבות אשר עשויות פלטינום הן הטבעות המועדפות על נשים בימים אלו, ומחירם מאמיר אפילו מעבר לטבעות אירוסין העשויות זהב. בטבעות המיוחדות ניתן לשבץ אבן או מספר אבנים והן מגיעות בעיצובים מיוחדים. כך למשל תוכלו להתרשם בקטלוגים מטבעת מסולסלת בצורת נחש אשר מסתיימת בקווי המתאר של ראש הנחש כאשר עיניו משובצות יהלומים, או מטבעות המשלבות זהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום השזורים זה בזה ומבהיקים ביופיים.
בחירתה של הטבעת הנכונה תלויה בהכרת טעמה של אהובתך. נשים רבות תשמחנה לקבל טבעות אירוסין אשר בתוכן או על גב הטבעת מרוקעים ראשי התיבות של שמה ושמו של אהובה. אחרות מבקשות בליבן טבעת מעודנת וענוגה אשר אינה בולטת למרחקים אבל בקצותיה מנצנץ יהלום בוהק. את האבנים אשר משובצות בטבעות המעוצבות תוכלו לבחור בצבעים שונים, כאשר כיום ניתן למצוא גם יהלום בצבעי האדום והבורדו ואפילו יהלומים שחורים, לנשים הדרמטיות ואוהבות המסתורין.
כמו בכל פריט אישי ובמיוחד כשמדובר בטעות אירוסין אשר חשיבותן בעיני האשה עצומה, הרי שחשוב לנסות ולדייק בכדי להצליח לקלוע לטעמה המדויק של בחירת ליבך. לכן, תוכל תמיד לעשות 'מחטף' ולשלוף מתיבת התכשיטים שלה טבעת אשר בעזרתה יוכלו לייצר עבורך את הפריט המוזמן, על פי מידתה המדויקת של האצבע.
עם זאת ניתן תמיד להקטין או להגדיל את הטבעת הנבחרת, גם לאחר שתעניק אותה לאהובתך.
מבין שלל הטבעות היוקרתיות הרי שטבעות אירוסין סוליטר נחשבות כיום לתכשיט המועדף ביותר. גברים אשר מתכננים להציע לאהובתם נישואין מבקשים עבורה את הטבעת המרהיבה ביותר ומוצאים זאת בדגמים המהפנטים של טבעות אלו, בהן היהלום אינו מוטמן בתוך הטבעת בדרך הרגילה, אלא בולט מתוכה. תכשיט ייחודי זה מתומחר בסכומים גבוהים יותר אולם מה לא עושים בכדי להרשים את נערת החלומות. טבעות אירוסין סוליטר אשר נושאות יהלום בצבעי האדום והבורדו וכך גם יהלום בצבעים טבעיים, נחשבים לפופולאריים במיוחד. כמו תמיד ניתן לחרוט על הטבעת את ראשי התיבות של שמותיהם של בני הזוג. שיהיה במזל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב